پک درمان و سلامت

پک درمان و سلامت

معرفی پکیج های درمانی
پک درمان و سلامت

پک درمان و سلامت

معرفی پکیج های درمانی

پک درمان ام اس

پکیج درمان بیماری ام اس نیوشانوش از پک های درمان و سلامت نیوشانوش است. این پکیج حاوی دمنوش هایی است که باعث درمان و کنترل بیماری ام اس شده یا شدت آن را کم می‌کند. پک کنترل بیماری ام اس از 4 نوع دمنوش چای سبز رزماری و گل محمدی- دمنوش چای سبز جنسینگ و عسل- دمنوش چای سبز گزنه و برگ زیتون و دمنوش چای بادرنجبویه تشکیل شده است. این پکیج علاوه بر کنترل و درمان ام اس، خواص دیگری هم دارد. مصرف این دمنوش سیستم ایمنی بدن را تقویت می‌کند و ضد اسپاسم است. ضربان و فشار خون را کنترل و باعث تسریع گردش خون می‌شود. این پکیج در پک های 20 روزه، 40 روزه، 60 روزه، 80 روزه و 120 روزه به فروش می‌رسد.  

خواص کلی پک درمان ام اس نیوشا نوش

  • درمان و کنترل ام اس
  • افزایش سوخت و ساز بدن
  • تسریع گردش خون
  • درمان سردرد، بی خوابی و رفع خستگی
  • افزایش قدرت جسمانی
  • تقویت حافظه
  • رفع و ضد اسپاسم
  • تقویت سیستم ایمنی بدن
  • درمان صرع در کودکان
  • کنترل ضربان قلب و فشار خون

  دمنوش های موجود در پکیج 

خواص دمنوش های موجود در پکیج کنترل ام اس نیوشانوش

خواص دمنوش چای سبز رزماری و گل محمدی

مصرف این چای سبب درمان التهابات گوارشی می‌شود. تنگی نفس یا همان آسم  را درمان کرده یا از شدت آن می‌کاهد.مصرف دمنوش چای سبز رزماری و گل محمدی سبب می‌شود خوای آرامی داشته باشید. کاهش وزن و افزایش قوای جنسی از دیگر فواید مصرف این چای است. 

خواص دمنوش چای سبز جنسینگ و عسل

جنسینگ و عسل هردو از مواد غذایی بسیار باارزشی هستند مصرف آنها فواید بسیاری برای بدن داشته و می‌توانند از ابتلا به بسیاری از بیماری ها پیشگیری یا آنها را درمان نمایند. دمنوش ترکیبی جنسینگ و عسل یک دمنوش انرژی زای قوی است و سبب تقویت و افزایش  نیروی بدن می‌شود. این دمنوش باعث کندشدن روند پیری سلول ها می‌شود. ار دیگر فواید مصرف چای جنسینگ و عسل، علائم قبل از قاعدگی است. این دمنوش می‌تواند خستگی، نوسانات خلقی، استرس و سندروم قبل از قاعدگی را رفع نماید.  قوای جنسی را تقویت کرده و نیرو بخش است. 

خواص دمنوش چای سبز گزنه و برگ زیتون

چای سبز گزنه و برگ زیتون همانطور که از نام آن مشخص است از ترکیب 3 گیاه چای سبز، زیتون و گزنه تشکیل شده و از دمنوش های مخلوط چای سیاه نیوشا است. این دمنوش باعث حفظ تراکم استخوان ها شده و از ابتلا به پوکی استخوان پیشگیری می‌کند. مصرف طولانی مدت آن باعث بهیود عملکرد کلیه و پیشگیری از سنگ کلیه می‌شود. کاهش قند خون، جلوگیری از لختگی خون در عروق و بهبود عملکرد غدد ترشحی دستگاه گوارش از دیگر فواید مصرف چای سبز گزنه و برگ زیتون نیوشا است. 

خواص دمنوش چای بادرنجبویه

بادرنجبویه گیاهی است آرامش بخش و مسکن اعصاب. دمنوش چای بادرنجبویه آرامش بخش و مسکن خفیف است و باعث کاهش اضطراب و استرس می‌شود. همچنین رفتارها و خلق و خود را بهبود بخشیده و از انسداد و گرفتگی رگ های مغز جلوگیری می‌کند.  تقویت مغز، حافظه و حواس و افزایش  عملکرد ذهنی از دیگر فوایدی است که با مصرف این دمنوش نصیب تان می‌شود. 

راهنمای مصرف بادرنجبویه


پک 20 روزه، 40 روزه، 60 روزه، 80 روزه و 120 روزه نیوشا نوش


09198802535





نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.