پک درمان و سلامت

پک درمان و سلامت

معرفی پکیج های درمانی
پک درمان و سلامت

پک درمان و سلامت

معرفی پکیج های درمانی

پک چاقی صورت

پک چاقی صورت نیوشا نوش حاوی دمنوش های موثر در چاقی صورت دمنوش نیوشا است. ای \کیج که از دمنوش چای وانیل و دمنوش چای سبز عسل و آلوورا تشکیل شده  ‌است به شادابی و چاقی صورت ما کمک می‌کند و سبب می‌شود صورت شما ظاهر مناسب تری پیدا کند. این پکیج به صورت پک 20 روزه، 40 روزه، 60 روزه، 80 روزه و 120 روزه  وجود دارد که در فروشگاه اینترنتی نیوشا نوش به صورت آنلاین و اینترنتی به فروش می‌رسد. 

دمنوش های موجود در پک چاقی صورت
  • دمنوش وانیل نیوشا
  • دمنوش چای سبز عسل و آلوورا نیوشا  

 

 

خواص دمنوش وانیل 

دمنوش وانیل که در این پکیج از آن استفاده شده است از آنجایی‌که وانیل اشتهاا آور است و تأثیر فوق العاده‌ای بر شفافیت سازی پوست دارد ، سبب چاقی و پاکسازی پوست صورت خواهد شد. از دیگر خواص چای وانیل را می‌توان به کاهش استرس، ترمیم کننده و تسریع کننده رشد پوست اشاره کرد. توصیه می‌شود چای وانیل موجود در پک چاقی صورت نیوشا نوش را به همراه صبحانه مصرف کرد. البته در طول روز هم می‌توان این چای را نوشید اما در هنگام صبحانه .تأثیر بیشتری دارد.


خواص آلوورا به کار رفته در دمنوش چای سبز عسل و آلوورا و تاثیر آن در چاقی صورت


آلوورا سرشار از ویتامین B12 و تنهایی گیاهی است که این ویتامین را تأمین می‌کند. این گیاه محبوب منبع غنی مواد مغذی و آنتی اکسیدان است. از این رو تأثیر مثبتی بر روی پوست و چاقی صورت می‌گذارد. یکی از مشکلاتی که افراد بعداز  لاغر شدن با آن رو هستند لاغر شدن صورت است. بیشتر اوقات  چاق کردن صورت کار سخت و بعضی مواقع حتی امکان پذیر نیست. یکی از گیاهانی که در این امر کمک زیادی می‌کند آلوورا خواهد بود. ژل موجود در گیاه آلوورا سبب چاقی صورت و گونه‌ها می‌شود. با ماساژ آن می‌توان به چاقی صورت کمک کرد. از این رو،  ماساژ  دمنوش آلوورا و عسل نیوشا برای چاق شدن صورت موثر است؛ زیرا برای تهیه این دمنوش از ژل آلوورا استفاده شده. برای آشنایی بیشتر با خواص آلوورا پیشنهاد می کنیم از مقاله خواص آلوورا در سایت نیوشا نوش کمک بگیرید.



شماره تماش جهت ثبت سفارش و دریافت مشاوره رایگان: 09198802535


خرید اینترنتی دمنوش نیوشا




نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.