پک درمان و سلامت

پک درمان و سلامت

معرفی پکیج های درمانی
پک درمان و سلامت

پک درمان و سلامت

معرفی پکیج های درمانی

پکیج دمنوش درمانی کنترل و تنظیم قاعدگی

پکیج دمنوش درمانی کنترل و تنظیم قاعدگی نیوشا  یکی از پک های درمانی نیوشا است. محصولات نیوشا نوش به دو دسته پک های  سلامت و درمان و پک های لاغری تقسیم می‌شود. پکییج دمنوش  کنترل و تنظیم قاعدگی نیوشا که جز پک های درمان و سلامت محصولات نیوشا است اثرات و فواید فراوانی برای ما دارد. مصرف این پکیج سبب منظم شدن دوران قاعدگی می‌شود. دردهای قاعدگی را کاهش داده و خونریزی رحم را کاهش می‌دهد. حالت تهوع را ازبین برده و  در پیشگیری از ابتلا به سرطان روده به خصوص روده بزرگ موثر است. برای تهیه پکیج دمنوش درمانی کنترل و تنظیم قاعدگی نیوشا نوش از چندین دمنوش مختلف استفاده شده است. ترکیب اصولی این دمنوش ها و مصرف آن طبق دستور مصرفی که همزمان با تهیه پکیج دمنوش درمانی کنترل و تنظیم قاعدگی نیوشا در اختیار شما قرار می‌گیرد سبب اثربخشی این پکیج می‌شود. این پکیج مورد منع مصرف نیز دارد که در زیر بیان شده است. 

 

ادامه مطلب ...

پکیج درمان آرتروز و پوکی استخوان

دمنوش های استفاده شده در این پک سلامتی نیوشا عبارت است از از دمنوش های ترکیبی چای سبز عسل، آلوورا – دارچین – زنجبیل – میکس بری – چای سبز سیب ترش – چای سبز جنسینگ، عسل و هل.لازم به ذکر است این دمنوش نیوشا علاوه بر درمان پوکی استخوان ، قادر به تنظیم فشار، قند و کلسترول خون است. همچنین می توانید جهت کاهش ابتلا به سرطان ، تقویت سیستم ایمنی بدن ، تقویت قلب و اعصاب از دمنوش نیوشا طبق اصول درست استفاده کنید.دمنوش نیوشا در پک درمان پوکی استخوان و آرتزوز نیوشا شما را از عفونت و ویروس ها حفظ می کند.دمنوش نیوشا در پک های ۲۰، ۴۰، ۶۰ و ۸۰  و 120 روزه تشکیل شده است که می توانید جهت انتخاب درست و مناسب با مشاوران باتجربه نیوشا نوش در تالار گفتگو ی ما مشورت کنید.

 

ادامه مطلب ...

پکیج کنترل و درمان بیماری صرع نیوشا

پک درمان و کنترل صرع نیوشا یکی دیگر از پک های درمان و سلامت محصولات شرکت نیوشا است. در این پکیج از دمنوش ها و گیاهان دارویی استفاده شده است که می‌تواند بیماری صرع را کنترل یا حتی آن را درمان نماید. پک درمان و کنترل صرع نیوشا حاوی ۳ نوع مختلف دمنوش نیوشا است. این دمنوش ها شامل دمنوش بادرنجبویه نیوشا- دمنوش چای سبز به لیمو پک کنترل و درمان صرع نیوشا و دمنوش چای دارچین دمنوش نیوشا می‌باشد. دمنوش های موجود در پک درمان و کنترل صرع نیوشا باید طبق دستوری که توسط مشاوران برتر نیوشانوش در اختیار شما قرار می‌گیرد استفاده شوند. مصرف این دمنوش ها هیچ عارضه جانبی نداشته و بر ای درمان و کنترل صرع مفید و موثر می‌باشد.

 

ادامه مطلب ...

پکیج کنترل و درمان میگرن نیوشا

پک کنترل و درمان میگرن و سر درد نیوشا، از دمنوش های کاملا گیاهی چای سبز نعناع فلفلی – زنجبیل –  بهار نارنج و  معجون رویایی تشکیل شده است.برای آشنایی بیشتر شما بهتر است بدانید معجون رویایی به کار گرفته شده در پک کنترل و درمان میگرن و سر درد نیوشا، از ترکیب گیاهانی مثل پرسیاوشان، بابونه، مرزنجوش و عسل ساخته شده است.دمنوش های پک کنترل و درمان میگرن و سر درد نیوشا، دارای خواص زیاد و مفیدی هستند که علاوه بر درمان سر درد، نوعی آرام بخش و تسکین دهنده اعصاب است و کلسترول خون را تنظیم  می کند.پک کنترل و درمان میگرن و سر درد نیوشا  مشکل میگرن و سر درد های هر روزه را برطرف می کند.همچنین پک کنترل و درمان میگرن و سر درد نیوشا، ضد آسم است و تحکیم کننده حافظه محسوب می شود. اگر می خواهید با پک کنترل و درمان میگرن و سر درد نیوشا بیشتر آشنا شوید می توانید در وب سایت نیوشا نوش از راهنمایی های مشاوران نیوشا نوش بهره مند شوید.

 

ادامه مطلب ...

پکیج پاکسازی پوست و درمان جوش نیوشا

پک پاکسازی پوست و درمان جوش نیوشا ترکیبی از بهترین و موثرترین دمنوش ها برای شادابی و جوان سازی پوست است. مصرف این پکیج جوش های صورت را از بین برده یا آنها را کاهش می‌دهد و سبب می‌شود پوستی صاف و زیبا داشته باشید. دمنوش های موجود در این پکیج شامل  دمنوش چای وانیل-  دمنوش چای سبز عسل و آلوورا- دمنوش میکس بری-  دمنوش چای سبز گزنه و برگ زیتون-  دمنوش میکس چای ترش و دمنوش چای سبز رزماری و گل محمدی است. تعداد این دمنوش ها ۱۷ بسته است که همانطور که در بالا نام برده شده حاوی ۶ نوع دمنوش مختلف می‌باشد. مصرف این دمنوش ها بدون عوارض جانبی بوده و منع مصرف ندارد. دستور مصرف پک پاکسازی پوست و درمان جوش نیوشا پکیج ۶۰ روزه توسط مشاوران نیوشا نوش در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌گیرد.

 

ادامه مطلب ...